Monday, June 1, 2009

- A Happy Family Day -

Ahad lepas adalah hari bersejarah untuk Chegu Zainun and Family. Sebab kami dapat family member baru.. yeaay.. we all welcome our latest member, Puan Mai Halizatul Halimah as my new kakak ipar.. ehehee, Majlis Akad Nikah adalah pada malam hari sabtu, 30 mei, that a day after my final exam. Well, saya balik ke rumah rightly after my paper finished. Take a bus at 8.30pm at Melaka Central and arrived at Medan Gopeng around 2.30am. So directly on day lepas tu terus bersiap-siap untuk majlis malam tu and the day after.

Majlis Akad Nikah di Masjid Kampung Aji, Bote Kiri, Perak.

Hari Ahad, 31 Mei 2009, lepas pukul 11.15am, sebanyak hampir 15 buah kereta bertolak dari rumah saya di kuala kangsar untuk menuju ke Bote Kiri. Sampai di sana hampir pada pukul 12.30pm. Sebenarnye, saya ade due tugas pada hari tu, first saya kene jadi pengapit, and then, lepas tu kene jadi photographer. My abang sedare give me to pinjam his D70 Nikon DSLR for that day.


Me, as the Best Man for The Day, aka. Pengapit, or tukang sepit. n_n .. Semue orang suruh aku amek berkat la konon..

Both parent from each family.

Sebenarnye, gambar2 ni semua bukan dari camera Nkon D70 yg saya tulis td, gambar2 ni dari kamera saya, Canon PowerShot S3 iS. Gambar2 yang saya snap still ade dalam camera tu and tunggu minggu depan untuk combine skali dengan kenduri kat rumah saya nanti. will be uploded later.


Shot di luar, dekat sawah bote kiri, suke hati korang la.. haha,,

Potong pulut kuning je, kek sebelah malam nyer event.

Me, as unofficial photographer of the day. Abang sedara saya dah ajak join him to snap wedding picture, boleh gak buat part time nih.. nway, next week, kenduri di rumah saya plak, jemput datang ye rakan-rakan...

1 comment:

  1. xnak promo ke sape yg ambik gambo ni....hehehe

    ReplyDelete