Wednesday, May 27, 2009

- Exam Hampir Habes -


Exam hampir habes.. tinggal 1 paper lagi hari jumaat ni. Human Computer Interaction, paper bosan dan yang paling aku bengang. Bukan sebab paper ni tak best, tapi sebab aku penah amek paper ni dulu, dan aku fail. Aku tak tau kenape aku fail sampai harinih. Yang aku rase, sebab lecturer aku yang failkan aku sebab die bengang dengan aku. Ade la history aku dengan die, budak2 pbmkm yang buat pesta pantun piala chanselor dengan aku tahun lepas tahu la ape kes nyer..

Habes paper nih aku akan trus balik kampung, my big brother nak kawen hari ahad nih. Akhirnya aku dapat gak kakak. ehehe, minggu depan nak kenduri, so kene siapkan rumah lg. barang2 aku sendiri je dah bertimbun dalam bilik tak kemas lg.. next month ManUtd datang Malaysia. my friends dah belikan tiket, aaha, dapat training pass lg. boleh la tgk camne professional player training. best best..
entry kali ni sket je, sbb dah busan duk dalam libry nih. 2 mggu lepak dlm nih, takpelah, hopefully lepas nih tak study kat sini lagi..

1 comment: